Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.09.2009

Ill yesterday but well today/Good run at Palace

昨日 ちょっと いたい です。私 は やきょく に 行きました。いま げんき です。
二 きろ 走りました。66.6きろ です。ま ま。
そして 私 は いい レストラン に 行きました。ちょっと たかい です でも おいしかった です。
今朝 私 は PALACE に いった LENG LENG と Gordon に 会いました。私 たち 十 きろ を 走りました。それ から HIBYIA こえん の レストラン に 行きました。たのしかった です。
Yesterday I was a little ill. I went to the Chemist. Now I am well. I ran 2 Km. I weigh 66.6 Kgm. Thats so so.
After that I went to a nice restaurant. It was a little expensive but the food was good.
Today I went to the Palace and met Leng Leng and Gordon. We ran 10Km. After that we went to the Hibyia Park Restaurant. I had an enjoyable time.

No comments: