Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.27.2009

Lunch with Izumi/Easy run/Chiba tomorrow

 今日は いい てんき。
今日 私 は 東京 の いき に 行きました。いずみ さん に 会いました。ひる ごはん を 食べました。楽しかったです。
そして 東京 FORUM に 行きました。
五 きろ を 走りました。 いま 65.7 きろ です。
明日 私 は ちば に いきます。たのしみ。
Good weather today.
I went to Tokyo station and met Izumi san. Had lucnch. I enjoyed myself.
Then I went to Tokyo Forum.
I ran 5 Km. I weigh 65.7 Kgm now.
Tomorrow I am going to Chiba. Looking forward to that.

No comments: