Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.13.2009

Nice weather/Shopping/weight down

今日 は いい てんき です。
今朝 私 は 六本木 に 行きました。Banana Republic.  あたらし ズボン を かいりました。すごい!
そして TOKYO MID TOWN に 行きました。ひる ごはん を 食べました。
11きろ を 走りました。 よかった。
いま 65.3 きろ。よかった。
Good weather today.
This morning I went to Roppongi. To Banana Republic. I purchased some new trousers. Great.
Then I went to Tokyo Mid Town for lunch.
I ran 11 Km.Went well
I now weigh 65.3 Kgm. Thats good

No comments: