Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.04.2009

Good run and great lunch with Champion Runners!

今朝 私 は PALACE に 行きました。りえ さん と 弘 佐瀬 と JUERGEN に 会いました。
15 きろ を 走りました。よかった。そして HIBYA こえん に 行きました。LENG LENG と ARNAUD に 会いました。おもしろい 人 です。ひる ごはん を 食べました。たのしかった です。
This morning I went to the Palace. I met Rie san and Hiroshi Sesa and Juergen.
I ran 15 Km. It went well. Then I went to Hibya park. I met Leng Leng and Arnaud.Interesting people. We had lunch there. I had a good time.

No comments: