Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.11.2009

Great BBQ/Long hard Run/Festival/FAT!!!

昨日 私 は いずみ さん の 家 。藤沢。BBQ です。とても たのしかった です。
たくさん 日本人 に 会いました。とても おもしろいかった です。
今朝 私 は 25 きろ を 走りました。とても むずかしかった です。
そして FESTIVAL に 行きました。
今朝 私 の体重 67.2 です。とても わるい です。でも いま 私 の体重 が ????。
Yesterday I went to Izumi san`s home. At Fujisawa.For a BBQ.I had a great time.
I met many Japanese. Very interesting.

This morning I ran 25 Km. Very hard.

Then I went to a festival.

This morning my weight was 67.2 Kgm. Very bad!! However at the moment it is?????

No comments: