Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.29.2009

Lots of sushi/Back a little sore

今日 は いい てんき です。
今日 すし RESTAURANT に 行きました。私 は たくさん すし を たべました。おいしぁった です。
11きろ を 走りました。よかった でsも 私 の せなか ちょっと いたい です。
いま 65.5 きろ です。よかった。
Nice weather today.
Today I went to a sushi restaurant. I ate lots of sushi. Delicious.
I ran 11Km.Went well but now my back is a little sore.
Now I weigh 65.5 Kgm. Thats good.

No comments: