Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.24.2008

Very Busy

昨日 いずみ さん に あいました。すし TRAIN に 行きました。おいしかた です。そして TIMES SQUARE に いきました。それ から 。。。。。 に 行きました。あたらし ほん を かいました。JAPANESE VERBS. すごい!
かぶきじょ に 行きました。とても おもしろいかった です。やかとり を たびました。とても おいしいかったです。

Yesterday I met Izumi-san. We went to the Sushi Train Restaurant. Vey delicious. Then we went to Times Square and after that to.... I purchased a book on Japanese verbs.
We went to Kabuki jo which was very interesting.. We ate dinner at a yakatori restaurant. Very delicious.

No comments: