Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.10.2008

Three Laps of Emperor`s garden。公園

昨日 私は EMPEROR`S 公園  に 行きました。ERIKO-さん に 会いました。15 キロ を じょぎんぐ を しました。(彼女 は 10 きろ)。 とても たのしみかった です。しあわせ です。
そして 新橋 に 行きました。ばん ごはん を 食べました。私 は SICILIAN BLOOD RED ORANGE じゅす を 飲ました。よかった です。

Yesterday I went to the emperor`s gardens and met Eriko-san. I ran 15 Km (she ran 10 km). Very enjoyable.I was happy.I then went to Shimbashi for dinner.I had a Blood Red Sicilian orange juice to drink. Very nice.

No comments: