Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.02.2008

Airport

今朝 私 は 空港 に 行きました。JOSIE -さん に あいました。たくさん 雨 が ふって
いました。そして 私 たち パン や に 行きました。

パン を たべます こと が できなかった。           
This morning I went to the airport. I met Josie. Lots of rain. Then we went to the bread shop.
I could not eat the bread.

No comments: