Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.11.2008

Design Expo/Whale Restaurant/Hard Run

昨日 私 は DESIGN EXPO に 行きました。TOKYO BIG SIGHT。よかった です。でも とても こんで いました。
そして むずかし RUN を しました。私 の あし ちょっと いい です。

IZUMI-さん の たんじょび です。彼女 に 会いました。私 たち WHALE RESTAURANT に 行きました。私 たち は NORI-さん に あいました。たのしかった です。

Yesterday I went to the Design Expo at the Tokyo Big Sight. It was very good.But very crowded.
After that I went for a hard run. My leg is not bad.
It was Izumi-san`s birthday. We went to a Whale restuarant.We met Nori-san and had a good time.

No comments: