Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

7.03.2008

Physio/Lunch/Run

今朝 私 は PHYSIO に 行きました。そしてBUDDHAS BELLY に 行きました。BANGERS and MASH を食べました。とても おいしかった です!

This morning I went to the Physio. After that lunch at Buddhas Belly. I ate Bangers and Mash (Sausage and potato). Very tasty!

JOSIE- さん に あいました。私 たち は じょぎんぐ を しました。52分 かん。とても よかったです。

I met Josie and we went jogging for 52 minutes. Very good!

No comments: