Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.24.2008

Wednesday April 23rd

すい ようび 私 の
ともだち たまみ さn と 私 わ 9きろ をはしりました。よかった。でも ちょっとゆっくり です。でも たのしかった です。
そして 私 の ともだち けいこ さn に あいました。ばn ごはn を たびました。とてもとてもおいしかった です。それ から 私 たち わ こひ やn  に 行きました。 こひ わちょっと まあ まあ です でも たのしかった です。けいこ さn わ とても いい ひと です。

On Wednesday I ran 10km with my friend Tamami . It was enjoyable even if a little slow.
After that I went and had dinner with my friend Keiko. The food was very very yummy. After that we went to a coffee shop. Although the coffee was only so so I had a good time.Keiko is a very nice person.

2 comments:

Unknown said...

Good writing, Jon! only one thing, if you want to write ん please press "nn". EG;ばんごはん=banngohann

I know Japanese coffee is not so tasty... Aussie coffee is much better than Japanese coffee :(

Jon in Tokyo said...

わかりました ありがと