Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.25.2008

April 25TH ...up to date at last

けさ わたし は Pりんせ ほたっる  に 行きました。4 ちにす balls  を かいました 。そして てにす コート に いきました。5-3 。。。。よかった。わたし は BORIS BECKER ですよ !

This morning I went to the Prince Hotel and purchased 4 tennis balls. Then I went to the Tennis Court and played Tennis. Score was 5-3 (my way). I am just like Boris Becker!



 

No comments: