Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.28.2008

Monday 27th April...Fun never stops

今朝 わたし の 銀行  の かぶ  を  うりました。とても よかった です。いま 私 は ひる ごはん を かいます  !!

今日 私 は SUPER MARKET に 行きました 。はやく えん  や に 行きました 。私 は  ちっさい せんす を かいました 。いもと さん の たんじょび pれせんと です よ !

今日 私 は 14 きろ を はしり ました。まあ まあ です。足 は まだ ちょっと いたい です。

すぐ DINER PARTY です。 たのしみい !! おいし そう だ。

This morning I sold my Bank shares. This was very good for me.Now I have money to buy lunch!

Today I went to the super market.I went to the 100 yen shop. I purchased a small fan. It will be a birthday gift for my younger sister.

Today I ran 14Km. Only so so. I still have a sore leg.

Soon dinner party starts. I am looking forward to this. Very tasty food I think.

No comments: