Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.25.2008

April 25th...the adventure continues

きょ わたし は じゅ さn きろ をはしました。私 の 足 まだ ちょっと いたい です。 
Today I ran 13Km. My leg is still a little sore.

そして 私 は すし でんしゃ に行きました 。たくさん すし です!!!とても おいしかった です。 すぐおいい ! すし は だい すき です。
After that I went to the sushi train. I ate lots of sushi.Very yummy. Great! I really do like sushi very much。

それから わたしは ちっさい 日本語 じしょ を かいました。たいへん ちっさい です。
And then I went and purchased a small Japanese dictionary. Very small.

2 comments:

Unknown said...

I am Japnese but I can not eat raw fish... ;( I like Vege Sushi! Avocad and cream cheese roll is fantastic!! *Yummy Yummy*
What is your favorite sushi?
Can you eat raw egg as well?

Jon in Tokyo said...

私 は たまご たいへん すき じゃ ない!!!!!!!!!!!!!