Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.24.2008

Sunday April 20th

にちようび 私 は 相模原 に 行きました。私 は はlふ まらてょn を はしりました。まあまあです。1 じ はn かん。そして わたし の ともだち Rie-san にあいました。 それから かのじょ の うち に行きました。Subwayをたびました。おいしいかった です。たのしかった。

On Sunday I went to Sagamihara. I ran the Half Marathon.My performance was only so-so.It took me One hour and thirty minutes.After that I met my friend Rie. Then we went back to her home.We ate subway sandwiches. They were very nice. I had a very enjoyable time.

1 comment:

Rie said...

Great!Jon.
I'm touched!!!I also started my blog in English.But I didn't update it...
http://riedon.blogspot.com/

I am behind you at all times.
Yeah!いえ~い!

りえ