Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.26.2008

Saturday April 26th

今日 私 は 六本木 に 行きました。ち ぶっす。東京 を 見ました 。とても たのしかった です 。わたし は おのぼり さん!African きっさてん に 行きました 。こひいを 飲みました .けっき を 旅ました 。太る!!
 そして私 は ぎむ に 行きました 。それ から じょっぎんぐ を しました。ちょっと 雨 です。

Today I went to Roppongi. I took the small bus.I looked at Tokyo.Very enjoyable. I am like a first time visitor to the big city! I then went to an African cafe . Drank coffee and ate a piece of cake. I am fat!!
After that I went to the gym. And then I went jogging in light rain.

No comments: