Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.30.2008

April 30th What Jon did yesterday!

今日 は いい 天気 です。にじゅ ど 。いま コーヒー  を 飲みます。しんぶん を よみあす。 QUEEN を ききます。
たのしい!

今朝 私 は RIO かぶ を かいました。いい です か。わかりません !  

昨日  私  は  ご きろ だけ を はしりました。 でも  はやい です。よかった です。

そして 私 は 銀座 (ぎんざ) に 行きました 。私 の 友達 りえ さん に 会いました。
コンサー ト 。かのじょ は エレクトーン (ELECTRON) を ひきます。りえ さん は とても とても よかった です。 かんどうした !!!

それから 私 たち は  いざかや に 行きました 。ばんごはん を たべました。たいへん おいしいかった です。 ありがとう ひろーさん。

Lovely weather today. I am drinking coffee, reading the newspaper and listening to Queen CD. Very enjoyable.

I have purchased some RIO stock. Is this a good move? I do not know!

Yesterday I only ran 5Km but it was fast. Good workout.

After that I went to the Ginza. I met my friend Rie-san. She was performing in a concert. She plays the Electron (electronic Organ). She was very very good. I was IMPRESSED!

We then went to have dinner at a Izakaya (style of restaurant). The food was great.Thank you Hiro-san.

No comments: