Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.25.2008

Thursday April 24th

もちゅ ようび の あっさ 僕 は  あたらしい ほん を かいました 。なまえ は JAPANESE STREET SLANG です。たいへん おもしろいい と おもいます。EG  ここ の こいい いまいち だよ!    ケチケチしないで。でも ちょっと へん です EG  おれ だれも ちらさんえ ぜ! じょだん じゃ ね よ !
んい じ ごご 私 は いきぶくろ に 行きました 。まぃめ さん にあいたい。でも あうつもり です!だから 私 の うち に 行きました。わんぱたん  わんぱたん  わんぱたん !!!

私 は ぎむ に 行きました 。 に じゅ っぷん TREADMILL. よかった 。たのしみかった
です 。

わたし わ WOODY ALLEN のえいが を みました。WOODY ALLEN は だい すき です。

On Thursday morning I purchased a new book called "Japanese Street Slang". In my opinion its very interesting. For example "The coffee is this place is really crappy"...."Don`t be so stingy". But its also a little strange "No way man! I is not doing no killing!"

At 2PM I went to Ikibukuro.I wanted to meet Maxime but could not find her. So I went home. Boring Boring boring!

I went to the Gym and did 20 minutes on the traed mill. This was good training and enjoyable too.

I watched a Woody Allen Movie. I really like his work a lot.

 

No comments: