Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.19.2008

Physio/Buying clothes/Lunch/running in Heavy rain

今朝 私 は PHYSIO に 行きました。あたらし とりあつかい です。なまえ は RACK です。とても おもしろいかった です。いま 私 は 2M. !!

そして BUDDHAS BELLY に 行きました。ひるごはん です。肴 です。おいしかった です。

それ から 私 は 衣類 や に 行きました。2 ワイシャツ と くろい SWEATER を かいました。ちょっと たかい です。 でも よかった と おもいます。

そして じょぎんぐ を しました。62分 かん。びしょう びしよう。たくさん 雨 が ふって いました !

さいご 私 は FOOTY SHOW を 見ました。

This morning I went to the Physio. I had a new treatement. It was called the RACK. Now I am 2m tall.

After that I went to Buddhas Belly. Ate a delious lunch of fish.

Then I went to a clothing show. I purchased two shirts and a black jumper.

Then I ran for 62 minutes. Very very wet. Lots of rain fell.

Finally I watched the Footy show.

No comments: