Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.04.2008

Aromatherapy Lesson

今日 私 は あたらしい 日本人 に あいました。Aromatherapy レッスン です。とても おもしろいかった です。私 の 家 が いい におい です。わたし は とても 幸せ な。

そして 私 は OFFICE WORKS に 行きました。あたらし PRINTER を かいました。

それ から じょっぎんぐ を しました。35分 かん です。たのしかった です。でも ちょっと さむい です。

1 comment:

メル said...

ジョンさん、こんにちは。
日本は梅雨(つゆ)です。
でも、今日ははれました!
明日は、また雨です。。。

アロマテラピーはいいかおりですね。
ジョンさんは、どのかおりがすきですか?

Hello, Jon-san. How are YOU?
It is rainy season here in Japan.
But today was a fine day.
Tomorrow, it will rain again...

Aromaterapy... it makes us comfortable.
What is your favorite essensial oil?
Izumi