Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.18.2008

Aroma Class and Buying stuff

今日 3RD AROMA クラス です。よかった と おもいます。

そして 私 は あたらし 日本人。本 の はこ を 買いました。と 黒い FILING CABINET。しあわせ です。

今日 私 は じょぎんぐ 三 きろ を しました。足は ほとんど いい です  と おもいます。明日 私は PHYSIO に 行きます。

Today was the 3rd Aromatherapy lesson. It went well I think.

After that I met a new Japanese person. I purchased a book case and a black filing cabinet. I am happy.

Today I jogged 3 Km. My leg is almost better I think. Tomorrow I go to the Physio. 

No comments: