Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.23.2008

Good meeting with an Estate Agent

今日 は ちょっと さむい です。でも 雨 が ふって いません。

私 は ESTATE  AGENT に 会いました。よかった。たぶん 私 の NUT SHOP を  売ります。

そしてCHADDY に 行きました。あたらし くす を かいました。

四じ ごご 私 の ともだち STUARTさん に 会います。たくさん じょぎんぐ。たのしみ。

Today its a little cold. But no rain.

I met an Estate agent today. The meeting went well.Maybe I will sell my Nut Shop.

After that I went to Chaddy and purchased a new pair of shoes.

At 4PM I am meeting my friend Stuart. Lots of running! I am looking forward to that.

No comments: