Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.06.2008

Busy Times

昨日  私 は PHYSIO に 行きました。そして Chaddy に 行きました。私 の ともだち あつこ さん に あいました。たのしかった です。かのじょ は げんき です。よかった。 

四 じ 私 は STUART さん に あいました。じょぎんぐ を 75分 かん。とても よかった。 いま私 の 足 ちょっと げんき です。しあわせ !!

No comments: