Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.12.2008

Lots of White Stones and a Long Run

今日 とても いそがしい です。まず ぎんこ に 行きました。そして PHYSIO に 行きました。 それから GYM に 行きました。30分 かん。

じょぎんぐ を しました。78分 かん。STUART-さん に あいました。かれは とても はやいい です。

今日私は白い石を十袋買いました。

さいご に FOOTY  SHOW を 見ました。よかった。

Today I was very busy.First I went to the b I was very busy.First I went to the bank。Then I went to the Phsio. And then I went to the to the Phsio. And then I went to the Gym for 30 And then I went to the Gym for 30 minutes.

Then I ran for 78 minutes. I met stuart whilst I ran for 78 minutes. I met stuart whilst running. He is very fast.

I purchased 10 bags of white stones.

Finally I watched the Footy show. It was a good show.

1 comment: