Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

6.11.2008

Another Aroma Lesson/buying stuff/Gym

今日 は いい てんき です。
今日 AROMA 学課 です。よかった です と おもいます。

そして HARVEY NORMAN に 行きました。あたらし でんき ストオブ を かいました。。。よくしつ です。

それ から GYM に いきました。30分 ELIPTICAL TRAINER をしました。よかったですでも 私 の あし まだ ちょっと 痛い。

英語:Find weather today. Another aroma lesson. It went well I think.

After that I went to harvey Norman and purchased a new electric heater. For the bathroom.Good move.

Then I went to the Gym.30 minutes on the Eliptical trainer.That was good but my leg is still a little sore.

No comments: