Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.14.2010

Race went well but leg still sore.

今朝 私 は たちかわ に 行きました。とても とい です。 私 は 十 きろ を 走りました。レース です。43.20.よかった。 でも まだ 足 いたい です。
明日 私 は ちば の うち に 行きます。たのしみ。
This morning I went to Tachikawa.Very far away.
I ran 10Km. A race. It took me 43 minutes and 20 second. Thats good. But still my leg is sore.
Tomorrow I am going to the house at Chiba. I am looking forward to that.

No comments: