Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.24.2010

Nice Meal/ Leg still sore

今日 は たくさん 雨 が ふって いました。
私 は やまだ さん に 会いました。私 たち は とても いい RESTAURANT に 行きました。とても おいしかった です。たのしかった です。
いま まだ 私 の 足 いたい です。
It rained a lot today.
I met Mrs Yamamda. We went to a very nice restaurant. The food was very tasty. I had an enjoyable time.
Currently my leg is still sore

No comments: