Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.28.2010

Flower Party/Beer Mile/Cafe/Bike/sore leg

昨日 私 は 花見 に 行きました。Namban
Rengo。すぶらし!
そして 私 は びる Mile を 観ました。たのしかった です。
それ から いい Cafe に 生きました。よかった。
私 の 足 が いたい。
今日 じむ に 行きました。60 分 かん じてんしゃ。まま。まだ 私 の あし が いたい です。
yesterday I went to a Cherry Blossom flower viewing party. It was the namban Rengo`s party. It was great.
Then I watched the Beer Mile. It was very entertaining.
After that I went to a nice cafe. That was good.
Today I rwent to the Gym. I rode the exercise bike for 60 minutes. So so.
My leg is still sore.

No comments: