Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.29.2010

Kitchen District/very small run/Leg still sore

今日 は さむい です。雨 が ふって いました。
今朝 私 は かっぱ橋 に 行きました。たのしかった です。
そして JET STAR EXHIBITION
に 行きました。まま。
それかれ コーヒ を 飲みました。
30分 かん じてんしゃ。
今日 2 分 かん を 走りました。まだ 私 の 足 が いたい です。
It was cold today. It was raining today.
This morning I went to Kappabashi. I had an enjoyable time.
Then I went to a Jet star exhibition. It was so so.
Then I went for coffee.
I rode the exercise bike for 30 minutes.
Today I ran for 2 minutes. By leg is still sore.
 

No comments: