Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.02.2010

Film/Sore leg/Busy day/Cold weather

まだ 昨日 私 の 足 いたい です。
30 分 かん じてんしゃ。
そして えいが に 行きました。The Imagination of Dr. Parnasus.  ちょっと よかった。
今日 は さむい です。私 の 足 いたい です。
まず Capsule Hotel
 に 行きました。とても おもしろいかった です。
そして BANANA REPUBLIC に 行きました。でも 私 を かいませんでした。
それ から 本 や に 行きました。
いま 私 は ちょっと かぜ です。
Yesterday my leg was still sore.
I rode the exercise bike for 30 minutes.
Then I went to the movies.I saw The Imagination of Dr. Parnasus. It was sort of good.
Today was cold. My leg is sore.
First I went to a Capsule Hotel. That was very interesting.
Then I went to the Banana Republic. But I did not buy anything.
After that I went to a Book shop.
At the moment I have a small cold.

No comments: