Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.13.2008

Lunch/Running/watching the Olympics

今日 BUDDHAS BELLY に いきました。とても
おいしかった です。
53分 じょぎんぐ を しました。よかった。
OLYMPICS を見ました。すごいい。 

1 comment:

Christian said...

Buddha's belly で よく 食べ ます よね! 東京 も あり ます か? オーストラリア だけ しか あり ません か? 私 も 行き たい です。

ちゃんと 日本語 勉強 し ます よね、 えらい です よ!