Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.28.2008

Lunch at Buddhas with Stuart/Saying Good bye to Deb

今朝 私 の ともだち Stuart- さん に 会いました。私 たち Buddhas Belly に 行きました。ひる ごはん。Today I met Stuart and we went to Buddhas Belly for Lunch.

そして DEBORAH  -さん の うち に 行きました。明日 は このじょ が ALASKA に 行きます。かのじょ は あたらし Camcorder を かいました。とても たかい です。Then I went over to Deborah's house. She is going to Alsaka tomorrow. She has purchased a new camcorder.Very expensive!

No comments: