Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.14.2008

Flower Lesson/Fast training run

今日 は 花 クラス を しました。よかった。日本人 に あいました。でも 私 の 日本語 まだ とても へた です!!
たくさん OLYMPICS を見ました。オオストラリア の 五 金。すごい意!!
今日 じゅ きろ を しました。はやいい。よかった。でも 私 の 足 まだ ちょっと いたい です!!!
Today we had a flower lesson. It went well. I met some Japanese people. My Japanese language is still very bad!

I have watched lots of the Olympics. Australia has 5 gold medals. Thats great.

I ran 10 km fast today. That was good but my leg is still sore.

No comments: