Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.23.2008

Lunch at Buddhas and then off to the Gym

今日 Buddha's Belly に 行きました。あたらし おちゃ を 飲みました。おいしかった です。
Today I went to Buddhas belly. Drank some new tea. Very tasty.

そして 私 は GYM に 行きました。Stretching を しました。それから ELIPTICAL TRAINER をしました。20分 かん。たのしかった です。でも 私 の 足 ちょっと いたい です。
Then I went to the Gym. Did some stretching and then the Eliptical trainer for 20 minutes. Enjoyable but my leg is still sore.

No comments: