Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

8.15.2008

Aromatherapy Class/Lunch at BB with Sister/Olympics

今朝 AROMATHERAPY れっすん です。日本人 に 会いました。よかった。
そして Buddhas Belly 二行きました。私 の いもうと に あいました。魚を 食べました。とても おいしかった です。
それ から さん きろ は じょぎんぐ を しました。かんたん。


This morning we had an Aromatherapy Lesson. I met some Japanese people.
After that I went to Buddhas Belly. Met my younger sister and ate fish. Very tasty.
Then I ran 3 Km.Easy.

いま OLYMPICS を 見ます。すごいい。
Now I am watching the Olympics. Great.

No comments: