Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.22.2012

Running week end

土曜日 皇居 に いって あおき さん とPadraig さん に 会いました。私 たち 20きろ を走りました。よかった。そした 日比谷 こえん に いって ひる ごはん を 食べました。とても 楽しかった です。 On Saturday went to the Palace and met Mr. Aoki and Padraig. We ran 20 Km.It went well. Then we went to Hibya Park and had lunch. We had a very nice time. 昨日 私 は あらかわ で 十 きろ レ-ズ に 参加します。Juergen に 会いました。とても こんで いました。 でも、よかった。 Yesterday I went to Arakawa and took part in a 10 Km race. We met up with Juergen. It was very crowded. But it went well.

No comments: