Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.25.2012

More Running and shopping

昨日 私 は 五 きろ を 走りました。 そして、WIRED FIT CAFE に いって まさこ さん に 会いました。 それ から 原宿 に いってNAMBANNERS に 会いました。私 の 友達 りえ さん に 会いました。 6 x 1000. とても むずかしかった です。でも たのしかった です。 Yesterday I ran 5 Km. After that I went to the Wired Fit Cafe and met Masako. Then I went to Harajuku and met the Nambanners. I met my friend Rie. We ran 6 times 1000. It was very hard. But I had a good time. 今朝は EON に いって Suit Case を かいました。 その あと あたらし すし や に 行きました。とても おいしかった です。 This morning I went to Eon Department store and purchased a suit case. After that I went to a new Sushi shop. Very tasty sushi.

No comments: