Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.29.2012

Namban Run/BBQ: Group Bridge run

昨日荒川 に いって NAMBANNERS に 会いました。十 きろ レ_ズ に さん か を しました。すこし 雨 が ふって いました。BBQ を 食べました。よかった。 Yesterday I went to Arakawa and met with the Nambanners. I took part in a 10 Km race. A little rain fell. I had a BBQ. It all went well. 今朝 まさこ さん と りえ さん とADRIAN に 会いました。RAINBOW BRIDGE を 走りました。おどあば、に 行きました。いい てんき です。そして、ひる ごはん を 食べました。楽しかった です。 This morning I met Masako San,Rie San and Adrian.We ran over the Rainbow bridge. We went to Odiaba.Great weather. After that we had lunch. I had an enjoyable time. 明日 私 は 日本 の 銀行 に 行きます。楽しみ。 Tomorrow I am going to the Bank of Japan. I am looking forward to going.

No comments: