Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.19.2012

BUSY WEEK

月曜日 私 たち やまだ さん と 銀座 で ひる ごはん を 食べました。 On Monday we went to the Ginza and met Mrs Yamada and had lunch with her. 火曜日 は 有楽町 に いって よこ さん と くろさわ さん に 会いました。とても いい れすとらん に 行きました。楽しかった です。 On Tuesday we went to Yuracho and met Mr and Mrs Kurasawa. We went to a good restaurant. We had a enjoyable time. 水曜日 私 たち 代々木 に ある トラック で 南蛮 に 会いました。たくさん 雨 が ふって いました。 On Wednesday we went to Yoyogi track and met the Nambanners ( running team). It rained a lot. 木曜日 私 は 85 分 かん を 走りました。よかった。でも すこし 難しい です。ちょっと 雨。 On Thursday I ran for 85 minutes. It went well. A little hard. A little rain.

No comments: