Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.08.2009

Running/Airport/Cousin/New shorts

昨日 私 は 8きろ を はしりました。よかった。今日今日3キロ。
明日 いなけ に いって 8きろ レース を はしります。いま 私 の 足 ちょっと いたい。しょ が ない。
Yesterday I ran 8 Km. It went well. Only 3 Km today. Tomorrow I go to the countryside for an 8 km race.At the moment my leg is a little sore. But what can you do!

今朝 私 は くうこお に いきました。
そして 私 は BB  に いって 私 の いとこ (Merriwyn) に 会いました。たのしかった です。
This morning I went to the airport. After that I went to BB and met my cousin Merriwyn. I had a good time.

それ から sport's shop に 行きました。あたらし shorts をかいました。After that I went to a sports shop and purchased some new shorts.

No comments: