Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.13.2009

Lunch and then good run.Exciting purchase

今日 私 は BB に 行きました。そして 14 きろ を はしりました。よかった。
Today I went to Buddhas Belly. Then I ran 14 km. It went well.

今日 私 は ふるい 本 を かいました。なまえ は "The Poems of Lord Byron" (1852). すごい!!!ちょっとたかい です でも 私は しあわせ です。
Today I purchased an old book. Called "The Poems....". Great!!!! A little expensive but I am happy.

No comments: