Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.21.2009

New DVD/Lunch & Dinner out/ran well/Footy show.

昨日 私 は あたらし DVD を 見ました。なまえ は ’Run Fat Boy Run’。とても よかった。
今日 私 は に いった OAKLEIGH ひる ごはn を たべました。SOUVLAKIA です。とても おいしかった です。
そして 9きろ を はしりました。 よかった。
それ から BB に いった ばん ごはん を たべました。魚 を たべました。
いま FOOTY SHOW を 見ます。たのしみ。

No comments: