Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.01.2009

Cold day/Good run/Sore leg

いま ちょっと さむい です。
昨日 私 は 九 きろ を はしりました。よかった。まだ 私 の 足 ちょっと いたい です。
明日 私 は TAN に いって らす を はしります。たのしみ。
今日 私 は BB に いって ひる ごはん を たべます。
At the moment the weather is a little cold.
Yesterday I ran 9 Km. It went well. My leg is still a little sore.
Tomorrow I will go to the Tan and race.Looking forward to that.
Today I will go to BB for lunch.

No comments: