Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

2.23.2009

Worms/Oscars/Running on a hot day.

今朝 私 は 1000 むし を 買いました。すごい。
いま OSCARSを 見ます。
今日 あたす です。でも 私 は STUART さん に 会います。私 たち に はしります。たのしみ。
This morning I purchased 1000 worms. Great!
Now I am watching the Oscars.
Today is hot. But I will meet Stuart and we will run. I am looking forward to that.
私 たち 17きろ を はしりました。かんたん
We ran 17Km. It was easy.

No comments: