Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

2.17.2009

Running with Stuart again.

昨日 私 の  ともだち Stuart さん に 会いました。私 たち は 58分 かん ぐらい を はしりました。私 たち は こえん に はしった。かん たん でも 私 は しわさい。はしった の で つかれた じゃ ない。たのしかった です。
Yesterday I met my friend Stuart.We ran for about 58 minutes.We ran to the park.It was easy but I was happy.I was not tired after my run. I had a good time.

No comments: