Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

2.06.2009

Cohen Concert Great/Hot days a head.

昨日 私 は Leonard Cohen を 見ました。とても とても よかった。たのしかった です。T-Shirt を かいました。ちょっと高いです。でも 私 は しあわせ です。
今日 私 の うみ うち に 行きます。
明日 は 大変 あつい です。43ど!
Yesterday I went to see Leonard Cohen. It was very very good. I had a great time.I purchased a T-shirt. A little expensive. But I am happy anyway.
Today I am going to my Beach House.
Tomorrow will be awfulkly hot. 43 degrees!

No comments: