Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

2.20.2009

Something coming from the sky.

朝 ちさい 雨 が ふって います。なん です か。
A little rain this morning. What is this?
きのう 私 は だけ 63分 かん を はしりました でも ちょっと つかれた。Yesterday I ran for only 63 minutes but I was a little tired.
私 の 足 が まだ ちょっと いたい です。My leg is still a little sore.

今日 私 は  しいくじょお の むし を 買いました。あした 私 は たくさん むし を かいます。すごい。たのしみ。
Today I purchased a Worm Farm. Tomorrow I will buy many worms. Great. I am looking forward to that.

今日 私 は 50 分 かん を はしりました。よかった。げんき です。Today I ran for 50 minutes. It went well. I felt good.

No comments: