Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.27.2008

Various

今朝 私 の かぜ が わるい です。私 の HAMMY まあ まあ です。STOCK MARKET は まだ とても わるい です。My cold is bad. My Ham string injury is so so. The Stock market is still very bad.

昨日 EDOGAWA に 行きました。十 きろう です。まあまあ。たくさんNAMBANERS に 会いました。楽しかったです。Yesterday I went to Edogawa and ran 10 Km. So so. I met lots of Nambaners. I had a good time.
たくさん かわい じょしえ に 会いました。すごいい!!!I met lots of cute girls! Great!!!

No comments: