Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.10.2008

BLACK FRIDAY/Met Izumi-san for Lunch.

ああああああああ  きょう は DOW たいへん たいへん わるい です よ !!!!!!!!!!!!!!!Shocker Dow today!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今朝 私 の いずみ さん に 会いました。私たち 品川 の カフェ に 行きました。たのしかった です。このじょ わ 私は さん まんが 本 を あぐりました。よかった。ありがとう いずみ さん。
This morning I met Izumi-san. We went to a cafe in Shinagawa. I had a good time. She gave me three Manga books. Great. Thanks Izumi-san.

No comments: